Maciej Rzepkowski

WYKSZTAŁCENIE I CERTYFIKATY

  • Absolwent Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Łodzi (Nr dyplomu 22)
  • Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego (Nr dyplomu 14939)
  • Coach, Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania (Centrum Studiów Podyplomowych) w Rzeszowie (Nr 965614)
  • Absolwent Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej (Nr 29/R/2012)
  • Certyfikowany Trener (Certyfikat Brian Tracy International Nr 00017)
  • Certyfikowany Coach ICI (Certyfikat Nr 3178)
  • Certyfikat z zakresu wykorzystania Profilu Cech Osobowości Kwestionariusza Osobowości DIMENSIONS (Numer dyplomu PL 1306376)
  • Język angielski (Certyfikat numer 96BPL0025053 PET University of Cambridge)
  • Dostępne referencje

DOŚWIADCZENIE

Manager, trener i coach, praktyk z dużym doświadczeniem w budowaniu struktur i zarządzaniu zespołami, siłami sprzedaży i portfelem produktów.

Po ukończeniu studiów, od 1996 roku pracował w strukturach korporacyjnych w branży oświetleniowej (najpierw POLAM, następnie PHILIPS Lighting) gdzie pełnił funkcję managera produktów, a następnie managera zespołu (Europa) i lidera projektów rozwojowych o zasięgu europejskim. Równolegle odpowiedzialny był za prowadzenie szkoleń produktowych, prezentacji i szkoleń specjalistycznych.

Od roku 2002 zarządzał działem sprzedaży i marketingu w krajowej firmie produkcyjnej branży obuwniczej (NATTY), gdzie (poza działaniami sprzedażowymi) zajmował się rozwojem organizacji poprzez wdrażanie nowych projektów
i pozyskiwanie klientów strategicznych (inicjatywa projektowa, negocjacje i realizacja projektów). Odpowiedzialny był także za prowadzenie szkoleń produktowych i specjalistycznych.

Przez kolejne trzy lata związany z jedną z największych polskich firm farmaceutycznych (AFLOFARM Farmacja Polska), gdzie wdrożył procedury zarządzania (sterowania) projektowaniem, brał czynny udział w nowych projektach
i wdrożeniach produktowych, oraz zarządzał grupą produktów markowych (m.in. marek-liderów na rynku); budował
i szkolił dział telemarketingu, prowadził inne szkolenia rozwojowe, produktowe oraz coaching przedstawicieli handlowych.

Od 2006 roku zajmuje się wyłącznie realizacją projektów szkoleniowych i doradczych oraz coachingiem (głównie coachingiem managerskim). W tym czasie brał udział w wielu znaczących projektach szkoleniowych, rozwojowych  i doradczych. Współpracował między innymi przy opracowywaniu programu i koncepcji merytorycznej oraz (przez dwie edycje) prowadził jako trener główny zajęcia w BTI Sales School w Akademii Biznesu Brian Tracy International
w Warszawie.

SPECJALIZACJA

  • Efektywna komunikacja (komunikacja w zespołach/w procesach zarządzania)
  • Aktywna sprzedaż/zarządzanie siłami sprzedaży (dla handlowców/dla szefów zespołów/dla telemarketerów)
  • Budowanie strategii organizacji (strategia sprzedażowa/marketingowa/rozwoju, etc.)
  • Rozwój osobisty/efektywność osobista (zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zmianą)
  • Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych
  • Wdrażanie pracowników do organizacji (program autorski)
  • Coaching/Executive coaching

PORTFOLIO

AFLOFARM FP Sp. z o.o., AMER SPORTS Poland, ARCELOR MITTAL Poland, BANK Śląski, BUDOMAL S.A., CITIBANK handlowy, DACHSER Sp. z o.o., DALKIA Polska, DALKIA E & T Services, DELKOR Sp. z o.o., DONAKO S.A., ERICPOL Sp. z o.o., GLS Poland, INFOSYS BPO Poland, ING Bank Śląski, INTERNATIONAL PAPER S.A., JANTOŃ S.A. Sp.K, KIRCHHOFF Polska, KREDYT Bank, LOTOS Asfalt Sp. z o.o., MAKRO Cash & Carry Polska, MEDILAB Sp. z o.o. , NATRODENT, NASZ DOM Sp. z o.o., PARTNERTECH Sp. z o.o., PGE S.A., PHILIPS Lighting S.A., PZU Życie S.A., RADIO RMF, RAMP Sp. z o.o., TERMOORGANIKA Sp. z o.o., TINBY Sp. z o.o., TURBOCARE Poland S.A., UNIPHARM, VICTORY i inne.

TOP