Jakub Izbicki

WYKSZTAŁCENIE I CERTYFIKATY

  • trener/coach, interim manager, przedsiębiorca, z wykształcenia mgr inżynier.
  • wieloletni pracownik międzynarodowej korporacji, na różnych stanowiskach.
  • zdobywał doświadczenia w sprzedaży, szkoleniach miękkich i twardych, tworzeniu i wprowadzaniu procesów i procedur operacyjnych, zarządzaniu zespołami ludzi.
  • szkolił Trenerów i prowadził międzynarodowe projekty Train-the-Trainer.
  • prowadzi działalność gospodarczą w obszarze usług i doradztwa współpracując m.in. z firmami na terenie Polski, Holandii i Węgier.
  • certyfikowany trener kursów Train-the-Trainer
  • certyfikowany Coach (CFC Noble Manhattan Coaching)
  • trener z zakresu zarządzania projektami w oparciu o mix metodologii PMI, IPMA, PRINCE 2
  • certyfikowany trener PREDICTIVE INDEX
  • tłumacz symultaniczny na konferencjach biznesowych w Europie i USA

DOŚWIADCZENIE

Przygodę zawodową rozpoczął, w roku 1997, zatrudniając się w międzynarodowej korporacji.
Przez 8 lat przeszedł drogę od pracownika, przez kierownika, do konsultanta handlowego poznając początkowo obszary działania pomiędzy halą sprzedaży a dostawcami, kończąc na współpracy z największymi klientami końcowymi.

W 2005 roku wkroczył na drogę trenerską, stając się członkiem zespołu trenerów wewnętrznych i będąc współodpowiedzialnym za ogólnopolski projekt szkoleniowy w dziale handlowym.

Od 2007 rozpoczął współpracę z międzynarodowym działem szkoleniowym z siedzibą w Dusseldorfie. Tam prowadził i nadzorował projekty szkoleniowe w kilkudziesięciu krajach w Europie i Azji. Projekty te obejmowały szkolenia umiejętności miękkich i twardych oraz doradztwo procesów biznesowych.

W 2012 roku wrócił do Polski by zarządzać szkoleniami sił sprzedaży. Budował plany rozwojowe dla grupy ok 350 handlowców oraz kompetencje handlowo-negocjacyjne całego działu sprzedaży.

Od 2013 roku świadczy usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw. Prowadzi projekty optymalizacji procesów biznesowych, wchodzi w rolę interim managera w projektach restrukturyzacji (funkcje Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora/Managera Operacyjnego) oraz prowadzi szkolenia. Rozwija też biznes usług wynajmu motocykli oraz turystyki motocyklowej w Polsce i za granicą.

Klienci cenią go za doświadczenie praktyczne w zarządzaniu i umiejętność przekazania tej wiedzy. Cechuje go prostota i logika w podejściu do procesów funkcjonujących w organizacjach.

SPECJALIZACJA

  • zarządzanieumiejętności
  • menadżerskie
  • programy liderów
  • interim management
  • coaching menadżerski
  • audyt i doradztwo w procesach/procedurach operacyjnych
  • doradztwo w zakresie rozwoju/restrukturyzacji organizacji (HR)
  • szkolenia umiejętności miękkich

PORTFOLIO

Metro Group AG, Makro Cash and Carry Polska / International, Axell Group, IKEA, Geers, Robert Bosch Sp. z o.o., Nordic Tankers A/S, Audio Nova, Netto Sp. z o.o., Orbis S.A. The Predictive Index, Warsaw Study Centre, Seriusz Sp. z o.o., Jack’s Motorcycles, IKEA, Geers, Robert Bosch Sp. z o.o., Nordic Tankers A/S, Audio Nova, Netto Sp. z o.o., Orbis S.A.

TOP