TWÓJ indywidualny,
płaski program lojalnościowy

Dla Ciebie, dla Twoich Klientów!

To dedykowany program szyty na miarę, z relatywnie szybkim przełożeniem na Twoją sprzedaż i zadowolenie Klientów. Z doświadczeń naszych Partnerów zbudowaliśmy przekonanie, że zawsze istnieje możliwość pracy z ceną (produkty marketingowe, atrakcyjność i duży margines zysku) i opracowanie różnych wariantów (w tym sprzedaży produktów marketingowych w różnych przedziałach cenowych). To daje konieczną elastyczność i łatwość kontroli systemu.

Jak zacząć?

W przypadku tworzenia programu lojalnościowego (od podstaw, nowego) ważnym jest zdanie sobie sprawy, że kluczowymi będą tu trzy elementy: wiedza (informacja), postawa i zaangażowanie personelu oraz produkt marketingowy. Ze wszystkich trzech należy wyprowadzić podstawowy model – zindywidualizowane podejście do Klienta. Ponieważ mówimy tutaj o działaniach długofalowych, pracy nakierowanej na korzyści i budowanie relacji, całość musi być wystarczająco atrakcyjna, prosta i skłaniająca do wejścia w program / korzyść już od teraz. Atutem programów lojalnościowych jest to, że są już znane. Jest to także w pewnym sensie ich wadą.

Nasz program winien być na tyle odróżniający się od innych, przy maksymalnej prostocie założeń i obsługi, żeby był od razu zauważony obdarzony zainteresowaniem klientów. Co ogromnie ważne i co warto powtarzać – dobrze przygotowany i wdrożony program lojalnościowy to poza oczywistymi korzyściami długofalowe budowanie dobrego wizerunku firmy i marki (marek).
Twój potencjał tkwi w naszych produktach!

Kluczem do prowadzenia naszych programów jest wybór i dostępność proponowanych przez nas produktów wykorzystywanych jako nagrody. Są to zwykle produkty z branży gospodarstwa domowego, AGD, odzieżowej i innych. Dbamy o to, by były one maksymalnie atrakcyjne (markowe) i prezentowane w absolutnie unikalnej cenie. Większość z nich jest dostępna na bieżąco, w określonych ilościach. Istnieje również możliwość przygotowania szeroko zakrojonych akcji promocyjno-marketingowych (świątecznych), przygotowania specjalnych linii produktowych ze wskazanej branży, z określonym logo klienta. Te działania wymagają jedynie nieco dłuższego czasu.

Specjalnie dla Waszych Klientów – zalety programu:

  • Programy (w szerokim znaczeniu) tego rodzaju są już znane i akceptowane
  • Programy lojalnościowe są łatwo rozpoznawalne, ale o różnym stopniu skomplikowania
  • Konstrukcja naszych programów jest prosta i czytelna zarówno dla firmy i dla klienta
  • Przekaz kierowany do klienta jest jasny i konkretny, program nie zabiera czasu i nie narzuca zbierania punktów, budowania skomplikowanych systemów rozliczeń
  • Klienci programu są traktowani uczciwie, jak osoby wyjątkowe, są zadbani przez firmę

Specjalnie dla Was – Twoje korzyści, Twoje pieniądze:

  • Przygotowanie i wdrożenie programu (projekt i konsulting) nie pociąga za sobą żadnych kosztów dla firmy.
  • W działania związane z programem mogą wchodzić:
    • Wypracowanie i przygotowanie koncepcji płaskiego programu lojalnościowego dopasowanego do specyfiki i produktów
    • Konsultacje dla Działu Marketingu
    • Warsztaty dla Działu Marketingu i regionalnych szefów sprzedaży
    • Konstrukcja programów lojalnościowych – prosta i czytelna
  • Klient jest przyzwyczajony do możliwości zakupu produktu z innej branży
  • Podniesienie wolumenu sprzedaży i liczby klientów
  • Zwiększenie (wprost) obrotów i zysków ze sprzedaży
  • Łatwa kontrola funkcjonowania programu (już po tygodniu funkcjonowania)
  • Wszelkie zyski i „wyrazy uznania” pozostają w firmie
  • Brak ryzyka, możliwy program testowy na wybranej grupie sklepów i wolumenie
TOP